Jaarbeurslaan 17 bus 21, 3600 Genk info@certafin.be

Nieuwsbrief CERTAFIN 05/2017

Beste lezer

Beste {firstname}

Certafin: De volgende BTW-periode komt eraan!

De BTW aangifte van het vierde kwartaal moet ingediend worden.

Graag zouden wij u willen vragen om uw boekhoudstukken vóór 10 januari 2018 aan te leveren zodat wij uw aangifte tijdig kunnen verwerken en indienen.

Om u nog beter te kunnen bedienen zullen wij ons kantoor ook openstellen buiten de kantooruren om de BTW-documenten binnen te brengen.

Hierdoor zullen we op zaterdag 6 januari van 9-12uur en op dinsdag 9 januari
van 17-20u aanwezig zijn om uw boekhoudstukken in ontvangst te nemen.

Wij zijn gestart met het inscannen van aankoopfacturen en verkoopfacturen.
Om dit vlot te laten verlopen verzoeken wij u om:
- geen nietjes te bevestigen aan de facturen.  Bancontactbonnetjes mag u
  eventueel op de achterzijde van de factuur kleven met plakband
  (boven- en onderrand moeten goed vastzitten zodat ze makkelijk door de scanner raken)
  U mag de bonnetjes er ook af laten, indien u op de factuur de betalingswijze
  en datum vermeldt
- facturen, bestaande uit meerdere documenten, ook niet aan elkaar nieten
- gelieve de oudste facturen van boven te leggen.

Tijdens de kerstperiode zal het kantoor gesloten zijn van vrijdag 22 december vanaf 14u, tot en met 1 januari 2018.

Wij wensen u prettige feestdagen en een voorspoedig 2018!


Met vriendelijke groeten

Het Certafin-team

We gebruiken cookies om uw taalvoorkeur bij te houden en surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer weten[OK]